.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس کل دادگستری مازندران خبر داد؛
اعلام جزئیات جدید از بازداشت یک مدیرکل در مازندران
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از دستگیری و تعقیب قضائی مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرائی استان، به اتهام ارتکاب جرایم...
اعلام جزئیات جدید از بازداشت یک مدیرکل در مازندران

شمال نیوز: رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از دستگیری و تعقیب قضائی مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرائی استان، به اتهام ارتکاب جرایم ارتشاء، اختلاس و نگهداری مشروبات الکلی خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در این باره ‌اظهار کرد: در ادامه‌‌ مبارزه‌ی قاطعانه‌‌ دستگاه قضا با مصادیق مفاسد اقتصادی و اداری و با اقدام به‌موقع و مسئوولانه‌ی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستور مقام قضایی، مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرائی استان، دستگیر شده و در همین راستا در یکی از شعب بازپرسی، پرونده‌ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

 

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با التفات به نوع جرائم ارتکابی و اینکه دلایل، قرائن و امارات کافی بر توجه اتهام به متهم دلالت می‌کند، متهم با صدور قرار بازداشت موقت، به زندان معرفی و هدایت گردید.

 

عالی‌ترین مقام قضایی استان ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در سازمان‌ها و نهادها، از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرائم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصاً جرائم مالی و اقتصادی،  همواره یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.